28/4

Jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera, men jag finner ingen inspiration längre.. Jag längtar något sjukt till sommaren dock.
När man tittar nu på hur det knoppar på träden och gräset börjar växa så alldeles spritter det inom mig!
Jag umgås mycket mer med vänner nu än vad jag gjort på länge, mina knakiga relationer som varit nu under vinter och vårhalvåret har ordnat upp sig och jag har ingenting otalt med någon. Känns så himla skönt! Äntligen känner jag hur det börjar lätta från mina axlar. Allt börjar ordna upp sig.

En ny sak som måste nämnas, jag har TATUERAT mig! Jag har fallit för grupptrycket av samhället och anslutit mig till gruppen av tatuerade människor. Men det gör ingenting, för jag älskar min fina text på ryggen! <3

Jag har inte heller några ångestattacker, jag börjar lugna mig med allting! Och det är tack vare alla människor som stöttat och älskat mig genom hela den processen. Som ställt upp för mig till 1000% jämt. Tack!

Helgen har även varit underbar! I fredags var vi ute.. eller ja "ute" (det var typ inga andra än vi ute) ^^ Så först kom Nella och Jennifer hit så gjorde vi oss iordning. Sen åkte vi till Simon där det var massa andra människor med lite förfest. Vid halv 12 drog vi in till HK men noll folk så vi åkte till MCDonalds och sen hem :) Iaf jag!

Sen i lördags körde jag tidningar först och Alexander var så snäll att han åkte med, så nu kommer jag aldrig kunna lyssna på "I would walk 500 miles, and I would walk 500 more" utan att dra på smilbanden rejält!! =) Haha, man kan inte låta bli att skratta när man är med dig! Så skojjigt!
På eftermiddagen sen kom Nella och Jejja och provred Samantha, många skratt där också! På kvällen blev det grillning hos mig, där jag i min blindhet trodde att vi skulle bli runt 10 pers, men vi blev typ 27. Men det gör ingenting för vi alla hade så roligt ändå! Många människor man fick träffat som man inte träffat på länge! Kanonkul!

Med andra ord har det varit en underbar helg och jag ger mig den på att kommande helg ska bli lika underbar den!

Ska också försöka ta mig in till Anette någon dag också så hon får bjuda mig på kaffe! =)


Lite bilder från helgen kommer HÄR


Jejja



Jag måste varit otroligt glad=)



Martin och Jejja



Simon, en av de roligaste killarna jag vet!



MCDonalds efter misslyckat utepartajj ;) Bråse och finaste Nella



Man kan inte låta bli att skratta med Fridays, titta på henne! Helskön! :D




Tatueringen, I love it.. Lägger upp lite fler bilder på den bara för att jag älskar den sååååå!


Love it love it love it




Pars maior lacrimas ridet et intus habet
Man ler åt sina tårar men har dem i sitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0